Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів - вимога часу

Автор: admin від 7-11-2016, 15:42, подивилося: 518

Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів  -  вимога часу
   Сучасному суспільству потрібна інформована та компетентна особистість, яка спроможна приймати самостійні рішення і нести відповідальність за свої вчинки. Тому формування у студентів основних життєвих компетентностей, навичок оцінювання суспільних явищ і процесів є одним із головних завдань, які постають перед викладачами суспільних навчальних дисциплін. 
Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів  -  вимога часу Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів  -  вимога часу
 
   Для обговорення ролі дисциплін соціально-гуманітарного циклу у формуванні ключових компетенцій майбутніх спеціалістів днями на базі коледжу відбулося засідання методичного об’єднання викладачів суспільних дисциплін вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Рівненщини.
Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів  -  вимога часу Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів  -  вимога часу
 
   Учасники семінару, а це представники 14 навчальних закладів,  заслухали виступи викладачів коледжу Гоголя В.В. („Формування та розвиток життєвих компетентностей студентів у процесі вивчення суспільних дисциплін”) і Невірковець Т.М. („Шляхи підвищення ефективності навчання в процесі вивчення суспільних дисциплін завдяки впровадженню інновацій в освіті”), які поділилися власним досвідом роботи із запропонованої тематики. 
Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів  -  вимога часу Компетентносний підхід до підготовки майбутніх спеціалістів  -  вимога часу
 

   Викладачі оглянули навчально-методичне забезпечення суспільних дисциплін, побували на відкритому занятті з історії України, яке підготували для них викладач Шекель О.І. і студенти І курсу (гр.БФ-13), та обговорили завдання, що стоять перед педагогічними колективами, щодо формуванні життєвих компетентностей студентської молоді. В обговоренні цих питань взяли участь Процюк В.К., методист ради директорів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації Рівненщини, Купчишина Т.В., викладач Рівненського аграрного коледжу, голова методичного об’єднання і Федоров М.П., методист коледжу.

Микола Федоров

Категорія: Інформація

Шановний відвідувачу, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.